Tandvärk .

Jag har en visdomstand som jävlas , och inte så lite heller!
Det är min tredje visdomstand som kommit ut och som tar hål på insidan av kinden ..
Men har bokat tid hos en jourtandläkare , får åka 5mil - men det är det värt!

Skrev ju att jag inte skulle köpa nå godis till helgen , inte löd jag det inte!
Men blev EN påse röda polly , det får räcka.
Men det skulle inte ha vart nått , menmen..
Kommer gå på helg om några veckor & då är jag ledig på vardagarna - då hade jag tänkt börja träna. I dagens läge orkar jag inte efter jobbet.
Men ni måste se det för att tro det , jag oxå.
Vill så gärna!

Någon som har tips & idéer på hur jag ska göra!?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0