Spratt .

Idag har varit en sån där alldeles lagom dag , med varken för lite eller för mycket att göra!
Håller på att ordnar upp en ny blogg, en blogg som ska stå just för mig.
Kommer givetvis prata om op där oxå, men den bloggen kommer fokusera mera på mig, min tillvaro & mitt liv - och inte bara operationen (:
Jag meddelar er givetvis innan jag går över till den och kommer låta denna vara igång en stund innan jag stänger ner den helt (om jag ens gör det) (:

Var ut till mor & far en sväng idag oxå , men blev sittandes inne och inte göra så mycket , snodde med mig receptet på pappa's köttbullar innan jag åkte (:

Väl hemma blev det taco's och till efterrät (ett x antal långa minuter senare) blev det lite chokladpudding med grädde . Det var riktigt längesen (:

Imorrn blir det äntligen jobb , har spratt i hela kroppen idag av att få komma ut - blivit lite koko av att sitta inne i 4-5dagar (: Aldrig kul o vara sjuk ..

Nu blir det sängen . Gonatt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0