Norrköping .

Ja, jag & min sambo åkte ju till Norrköping för att kolla en bil idag.
Vi ringde innan vi åkte hemifrån så han visste att vi skulle komma , samt så skickade vi 2st sms att vi hade 7mil kvar samt när vi hade 10min kvar så han visste vart vi var.
När vi kom fram så svarade han inte & sen hade den j*veln stängt av telefonen!
Ibland blir man så nedrans förbannad! Att folk kan vara så elaka..
Fick sen reda på att där vi var & skulle kolla på bilen (Silverringen i Norrköping) är det många som köper & säljer bilar , kränger bilar & lurar folk.. Så på så sätt så är jag glad att han inte svarade för jag hade inte velat köpa en bil av honom. Men hela lördagen blev ju förstörd då vi åkte vid 10 imorse och kom hem vid 7 på kvällen ..

Sen är jag väldigt nere i humöret oxå då jag väger mig varje morgon nu & jag går upp varje dag. Imorse vägde jag 99,6kg. Åkte till mor & far och ställde mig på deras våg, då vägde jag tresiffrigt men det var efter frukost samt med kläder på..
Jag är besviken på mig själv !

Nu blir det att baka lite då det är min födelsedag imorrn , sen sova (:
Hoppas ni andra haft en bra dag iaf! (:

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0