Mars .

Åh, jag vet inte vad jag håller på med!
Jag sköter inte bloggen, jag sköter inte min viktnedgång - jag sköter inte mitt liv !

Jag såg nyss på Kalla Fakta ang. denna operation som jag (och så många andra har gjort). När dom göra sådana här program så tar dom bara upp det dåliga med operationen, jag vet hur jag mår idag, jag mår bra! Jag lider av panikångestattacker, men jag hade sånt innan oxå. Det är värre nu, men jag har gått hos en terepeut. Jag kan få dumping ibland & jag har mina blodtrycksfall - men det känner jag är ett litet pris att betala med tanke på vad jag får tillbaka.
Men nu håller (om jag inte redan gjort!?) att tappa det OXÅ !
Jag dricker dricka, äter godis, snacks, fikabröd och jag rör inget på mig, inget alls!
Jag har tom. börjat sett på vågen att jag börjat gått upp..
Jag klagar o klagar till min sambo, ikväll satte han ner näven - jag blev chockad & ledsen , men glad.
För mig är allt jobbigt, allt är pina.. Helst ska allt gå min väg UTAN någon uppoffring från mig själv , och hur f*n ska det gå?
Jag kan inte sitta på arslet & moffa i mig skitsaker och tro att jag kommer gå ner i vikt BARA för att jag gjort denna operation.

Jag behöver hjälp . Men jag vågar inte kontakta sjukhuset , tänk om dom anser att jag inte ska få nån hjälp för att jag sumpat detta själv?
Nu i maj 2o11 har det gått 2år sen jag gjorde operationen. Enligt sjuksköterskan brukar dom flesta vara färdig med sin viktnedgång. Jag har ca. 2o-25kg kvar. Jag har gått från 133,5kg (144,5kg som mest) till 97,3kg.
HALLELULJA - det är ju kanon bra! -36,2kg!! Men på 2år!?
Det är värdelöst..

Jag har sagt så många ggr att det ska bli ändring , jag vågar inte säga det längre för jag håller det inte.
Jag har ingen karaktär, ingen vilja.
MEN - jag har fimpat! Efter att ha rökt sen högstadiet (tog studenten 2oo6) så har jag fimpat. Den 1a feb blev jag rökfri. Om jag klarar DET borde väl detta inte vara något problem? Eller hur..

Allen Carr var min räddning för rökning - vem är min räddning för vikten?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0