Loser .

Efter att jag legat i soffan en bra stund efter tandutdragningen åkte jag inte till stan & lämnade tillbaka en film vi hyrde igår - sen åkte jag ut till mina föräldrar & tog en promenad med vovven.
Hade tänkt vara ute o gått längre , men i skogen så stannade Bossen upp och jag hörde ett djupt mörkt fnysande i skogen så jag valde att vända ..
Det var lite läskigt.
Sen umgicks jag lite med familjen innan jag kände att bedövningen släppt så pass mycket att jag åkte in till stan & handlade en barnpizza (ja , jag vet ..) och sen hem.
Totalstädade hela lägenheten & lagom tills jag hade krypit ner i soffan igen för att slå på en film (Loser hette filmen , den hade sina ljusa stunder (: ) kom min sambo hem.
Blir att han åker iväg & fortsätter med bilen imorrn då han ej hann klart - undra ja vad jag ska pyssla med (:

Nej, nu ska jag hoppa i säng , det börjar värka i käken nu så jag ska sova bort det.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0