Jobb .

Efter att ha legat sjuk sen i tisdags är det äntligen dags för mig att gå till jobbet idag (:
Jobbar 2 lr 3 veckor till sen går jag på helg - ska bli så jädra skönt!
Idag jobbar jag till tjugo i tolv , lite jobbigt att komma hem så sent , men nu har man ju förmiddagarna på sig att njuta av vårsolen (:

Ställde mig på vågen imorse , 98,7kg .. Inge kul !
Men jag ska göra mitt bästa att ändra på det, detta funkar inte! Jag har ju för tusan opererat mig - jag fick detta!
Jag kan inte bara kasta bort det..
Men jag behöver någon vid min sida , en personlig tränare skulle vara perfekt! Speciellt nu när jag kommer gå på helg.
Frågan är bara vem & vart!?

Nej , dags att fixa det sista innan det blir att pysa till jobbet!
Ha en kanon dag alla (:


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0