Funderingar .

Vad skönt det var att skriva av sig igår - blev lite huller om buller med orden :)
Pratade med min sambo senare igår oxå, han var fortfarande bestämd men jag är så orolig att jag inte kommer klara av det.
Många av er tänker säkert 'Hon har fått operationen , det är väl bara o skita i sötsakerna!'
Absolut, det är det enda jag vill. Jag har blivit välsignad med denna operation, att få mitt liv tillbaka, kunna leva längre, få barn & kunna se mina barnbarn växa upp.
Men det är inte enkelt .. Allt sitter i huvudet! Mina matvanor, hur jag tänker. ALLT!

Jag ska ta kontakt med en privatläkare som är snäppet värre än vanliga.
Han kan plocka bort sötsug, kosta vad det kosta vill. Han är bortrest i ca.3v - min sambo har gått hos honom för andra saker & han är bra :)
Så han ska jag kontakta för att kunna få ännu mer hjälp.
Nu är det kokta fläsket stekt!

Ska rensa hur skafferiet oxå , kasta allt onyttigt. Det är fredag idag & lördag imorrn , godis dagar!
Men näe , jag skiter i det!
Får bli popcorn , absolut inte lika farligt..

Hoppas att detta håller i sig , jag vill inte bli som förut!
vill inte . vill inte . vill inte

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0