Osammanhängade .

Heejsan!
Ber om ursäkt att jag varit frånvarande ett tag, men jag var tvungen att rannsaka mig själv otroligt mycket.
Jag började gå upp på vågen, mer o mer. Jag var tvungen att ta itu med problemet!
Det har jag nu gjort (till viss del) så jag har gått ner det jag gick upp, men jag har fortfarande en bit kvar, men den kommer den oxå.
Jag har mått psykiskt dåligt, en period grät jag i 3dagar i sträck, visste inte att en människa kunde ha så många tårar inombords.
Jag har funderat på allt & inget, vad jag måste förrändra, om det är såhär jag ska leva mitt liv.
Därför har jag inte kunnat skriva nått, då jag inte vetat vad jag ska skriva & allt har bara smältit ihop.

Men nu mår jag mycket bättre, min sambo & mina vänner stöttar mig & hjälper mig. Så det känns jättebra!
Fick dock reda på att min familj aldrig trott att jag skulle klara detta, det var ett slag i ansiktet som gjorde att jag sjönk ännu djupare. Men jag ska visa dom!

Nu ska jag iväg & ta en sallad med en kompis & snacka lite skit. Sen ska jag åka & leta efter en outfit till imorrnkväll då det blir Ålandskryssning :)

Ha det kanon alla så lovar jag att höra av mig snart igen :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0