Igen

Ja, för inte så längesen så var man under 100strecket :)
Men som jag sa så gick jag upp över 100 igen ..
Men nu är jag under för andra gången :D Denna gång ligger jag på 98,7kg . Underbart ! Jag hoppas verkligen att detta håller i sig o att jag slipper gå till tresiffrigt igen . Jag är faktiskt lite stolt :)
Har varit till gymmet & kollat lite priser , så när lönen kommer så blir det att köpa sig ett månadskort :) Ska bli så grymt skönt att börja träna & röra på sig ! Det tycker vi om massa :)

Har mått lite små dåligt på sistone , men har jobbat utan lunch & man måste ju äta . Så tror att det är därför , men idag mår jag bra & jag hoppas att det kommer hålla i sig :)
Nu har man gått ner 34,8kg , så snart blir det bilder igen när man gått ner 40kg . Sinnesjukt hur mycket det är egentligen . Ska ta o lyfta 35kg på gymmet sen så jag får en känsla av hur mycket det är som har försvunnit :)

Hoppas ni alla har det bra :)
Kommentera lite så jag vet att nån läser min blogg :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Fan va härligt. grattis till de förlorade KG. Då hoppas jag på bilder innom kort.

fortsätt kämpa.

2010-02-18 @ 15:43:04
Postat av: Jane Doe

Åh, tack :) Ja, jag är överlycklig! Så här lite har jag inte vägt på ca. 4år . Så det känns jättebra :) Javisst, så fort jag är nere på 40kg så kommer det upp, lite drygt 5kg kvar :) Tack!

2010-02-20 @ 13:13:07
Postat av: Sandra J

De är kul att läsa och se hur det går för dig!.. Hoppas du mår bra i hjärtat också och att du är lycklig Kram!

2010-03-16 @ 20:39:37

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0