Stockholm!

Åh, jag hittade en dator på Hotellet ;)

Kom till Sthlm runt halv ett, min familj som var med gick och åt och jag njöt i solen och tog lite kort :)
Strax innan två begav vi oss mot Ersta, checkade in & väntade på att få komma och träffa läkarna.
Först fick jag träffa 2st sjukgymnaster, sen narkosläkaren, sen nån som håller på med forskning (jag bestämde mig för att vara med i deras studie) och sist fick jag ta blodprover , vilket jag är livrädd för :S
Men det gick bra ändå :)

Fick massa information som jag inte vet vart jag ska göra av, massa blanketter som ska fyllas i . Det är inte bara , inte ;P

Nu ska vi ut i solen och vandra i fina Sthlm lite! Imorrn kvart över sju gäller det!
Jag kan verkligen inte fatta att det verkligen snart är dags! Detta händer verkligen mig!!

Min vikt som dom vägde mig på idag var 133,5 kg . Sinnesjukt ! Men snart ett minneblott :)
Kanske hinner slänga iväg ett blogginlägg ikväll, annars har ni min vän som kommer uppdatera er :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0