Modifast!

Japps, nu har jag beställt hem Modifast via internet :)
Blev lite billigare än att köpa det på apoteket , får väl hem det i slutet av veckan lr i början av nästa vecka.
Det måste komma innan nästa onsdag , men det ska ju ta 4 arbetsdagar, så det borde det göra :)

Jaha , imorrn är det dags att fimpa. Sån ångest jag har för det!
Men jag kommer klara det , sumpar ingenting för denna operation. Detta är vad jag väntat på!

Om ni undrar varför inlägget kommer mitt i natten så är det för att jag har sån värk i bakhuvudet att jag har svårt att sova, inte sovit ordentligt på flera nätter. Vet inte vad det är =/
Hoppas att det kommer försvinna snart, saknar min skönhetssömn :)
Men nu ska jag försöka sova iaf.
Ha det underbart allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade inge ont alls efter operationen, det var bara de två första nätterna jag hade lite problem att somna eftersom jag kände mig öm i magen, men det är u inget konstigt med det, dem har ju trots allt varit dör i och pillat:P På dagarna kände jag ingenting, utan det var först på natten när det var alldeles lugnt på salen och i korridoren som jag kände av det. Men alvedon löste det problemet:) Så fort narkosen släppt fick jag ju testa att ställa mig upp, hade inga som helst problem att röra på mig, men man måste ju vara väldig försiktig med tanke på såren. Inga hastiga rörelser:) Maten var inga problem som helst. Först tre veckor med nutrilett innan op, då var jag ju så taggad och motviaerad så det var inga som helst problem. Sedan efteråt åt jag flytande i tre veckor, pure (mest barnmatsburkar) i två veckor och sedan fick jag börja med vanlig mat, och då var det "tugga tugga tugga" om gällde:P Min första riktigt måltid smakade GUDOMLIGT gott! Då hade jag inte ätit riktig mat på 8 veckor så du kan ju tänka dig;) Hoppas jag fick med alla svar, och det är bara att fråga mer om det är något annant du undrar över:D Kramis

2009-05-10 @ 00:00:15
URL: http://rindelov.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0