Igång med Modifast!

Jaha, nu har man druckit Modifast denna dag för första gången.
Det smakar inte alls likadant som Cambridge, smakade lite som för utspädd chokladpudding med en lite konstig eftersmak.
Men helt okej, jag lever på det, vet ju vad det innebär för mig :)

Nu är det bara 2 veckor och 1 dag kvar innan jag ska opereras . Det går ju så oerhört fort!
Rökningen .. Ja , köpt nikotintuggummin då jag insett att jag inte har karaktären att sluta helt själv . Hoppas att det hjälper :)

Drömmer mardrömmar , vart hemma från jobbet igår & idag då jag har haft ångest och inte kunnat sova nånting , är 99% säker att det är pga operationen. Det börjar ju verkligen närma sig nu!
Har bara denna vecka & tre dagar nästa vecka kvar på jobbet, sen är det dags ..  Börjar verkligen bli nervös, men det kommer nog gå bra :)
Jag försöker intala mig själv det!

Vi får höras senare , ska försöka sysselsätta mig med något som får tiden att gå :)
Måste försöka få i mig lite sömn oxå!
Ha det underbart så hörs v snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Suzanna

Hej!



Jag läste lite på din blogg,och såg jag att du ska ha gastric-bypass om 2 veckor!(Grattis) Jag ska också ha om 2 veckor,varit i sjukhuset idag på inskrivning och provtagning...Ska du ha titthålls operation eller öppet operation?

Hur går det för dig med den pulvern diet?

MVH Suzanna

2009-05-13 @ 18:16:52
Postat av: Jane Doe

Tack så jättemycket, nu är det verkligen nära :)

Åh, grattis till dig oxå, vart ska du operera dig nånstans? Inskrivning redan nu?

Jag ska ha titthåls, alla fall som jag vet :) Själv?

Pulverdieten är väldigt jobbig och jag har inte riktigt följt den, men jag försöker!

Kram

2009-05-20 @ 14:35:44
URL: http://gastric.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0