23 dagar kvar!

Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Men nu börjar det hända saker.. På onsdag ska jag nämligen fimpa! Jag hoppas för gott , men om jag känner mig själv så kommer jag säkerligen börja röka efter operationen. Har bunkrat upp med Catch Mini Dry , hoppas det gör det liite lättare :)
Dom ser ju hellre att man snusar än röker , men visst vore det bra om man inte gjorde nått av dom.
Nästa onsdag ska jag börja med Modifast. Har varit ute och tittat på vad det kostar att beställa via Internet. Och om jag inte räknar med frakten (som jag förövrigt inte vet vad den ligger på) så tjänar jag in runt 200kr på att beställa vi nätet :)
Och det blir bara choklad , då jag vet att jag tyckte om det när jag gick på Cambridge förut , så jag hoppas väl att det är någon liknande smak :)
Men jag känner, att även om jag inte tycker om det så kommer jag äta det ändå , det är ju bara för 2 veckor , det får man stå ut med :P

Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera , har bara varit väldigt mycket fram och tillbaka. Planerande och allt.
Men nu verkar det som att allt är klaffat och klart :) Dags att börja packa allt jag ska ha med mig hem till mor & far :)

Ha det kanon allihopa , och jag önskar tjejen som opererade sig förra veckan all lycka! Hoppas du mår bra :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

spännande.. nu är de nära!! :)

2009-05-05 @ 12:17:02
URL: http://metrobloggen.se/maxi2mini

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0