1 vecka

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över mitt dåliga bloggande, men det är nämligen så att min dator har gått sönder, så den ska snart in på lagning :)
Undertiden så kommer min vän att blogga åt mig, när jag ligger på sjukhuset så kommer jag uppdatera henne så bloggar hon åt mina vägnar, så ni kommer kunna följa min resa iaf :)

Jag har nu gått på Modifast i 1 vecka , tokjobbigt !
Och jag har fuskat =(
Kan det förstöra nått gentemot operationen?
Kan dom plocka bort mig?
Åh, jag har sån ångest, hatar att jag inte kan styra över mig själv.
Jag som inte tänker när jag äter , utan jag tänker efter.
Bra o vara efterklok än inte klok alls, men inte i detta läge.
Ångest!

Har haft mardrömmar & ångestattacker oxå , är det vanligt inför en operation?
Tycker det är bra jobbigt.
Men nu sover jag bra och jag blickar bara framåt! Nu är det verkligen nära :)

Om 1 vecka så har jag opererats , jag är så nervös!
Mor & far kommer och hämtar mig på söndag, sen är jag hos dom tills vi åker på tisdag.
Om allt går som det ska och jag inte får några komplikationer så får jag åker hem på fredag eftermiddag, det känns underbart skönt!
Nej, nu måste jag börja jobba igen :)

Men min vän kommer uppdatera er så bloggar jag när jag kommer hem efter operationen.
Ni kan ställa frågor till henne oxå om hur jag mår och allt, hon kommer veta allt :)
Ha det underbart , nu är det verkligen nära!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0