1 vecka efter

Hejsan!
Nu är det jag som skriver igen, inte min vän :)

Vägen hit har varit väldigt jobbig, jag mådde dåligt och hade ont efter operationen, men jag fick morfin och smärstillande. Stormtrivdes på uppvaket , Ewa & Birgitta var mina två sköterskor. Dom var underbara! All kärlek till er ♥

På vårdavdelningen blev det mycket att göra själv, dricka, äta, röra på sig o allt. Men hade 2st rumskamrater som gjorde samma sak som mig, vi möttes redan i väntrummet och vi ordnade så vi fick dela rum oxå. Helt underbart :)
Tack vare dom så gick tiden så mycket fortare och smärtan lättare . Vi kommer hålla kontakten och ses efter 1år, det ska bli riktigt spännande!

Jag kom hem från Sthlm i fredags och har mått dåligt tills igårkväll . Varit kallsvettig, ont i magen, spyfärdig, känt mig full från rumpan till halsen, nästan spytt när jag ätit..
Men igårkväll blev det bättre och jag har mått bra idag :) Slutade med mjölkprodukter & trappade ner på voltaren :) Så det känns jätteskönt. Även fast jag flera ggr ångrat operationen , just pga att jag mått så dåligt. Men kommer jag må bra fram i tiden så kommer jag inte ångra mig :)
Jag har ju redan gått ner 4kg på 1 vecka :)

Och under denna vecka har jag bara ätit flytande, det är så jag kan spy på det! Haha..
Men nu är det bara 3 veckor kvar, sen blir det puré mat i 2 veckor och sen vanlig mat. Can't wait!

Nu ska jag bli medlem på viktdropp.se och vila mig lite innan det är dags att äta igen . Man gör ju inte annat än äter :P
Haha ;)

Har ni några frågor är det bara ni hör av er!

Kommentarer
Postat av: Helén

GRATTIS till dina 4 kg....det var inte dåligt det. Skönt att höra att du mår bättre, och det var smart att sluta med mjölk....för tydligen får många problem med mjölk efter operationen. Ha det gott!! Kram//Helén

2009-06-02 @ 20:38:16
URL: http://helens.tradgardsblogg.se/
Postat av: Fiamiaria

Hur går det för dig? Du har ju inte uppdaterat på jättelänge.....

2009-08-05 @ 02:34:55

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0