Hunger!

Dagen har bestått av en hungrig mage, darrighet & huvudvärk.
Eftersom jag går på en kur nu så äter jag inte normalt, vilket gör att jag är i stort sett konstant hungrig.
Min magsäck är så pass uttänjd och är van vid sitt vardagliga intag.
Men om några dagar kommer det bli bättre, måste bara stå ut :)

Jag tänkte oxå lägga in lite information om vad en gastric bypass är för något, hur dom opererar och vad som händer med kroppen.
Är det någon annan information eller något annat ni vill läsa om så säg till så lägger jag inte det oxå.

Mvh. John Doe


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har ett par lite nyfikna frågor.

Vad är det för kur du går på?

Varför signerar du med John Doe? Du är ju en tjej. Då borde du rimligvis signera med Jane Doe.



Jag hoppas att allt går bra på fredag! :)

2009-02-09 @ 16:27:35
Postat av: Emma

Jag kommer följa din väg till ett lyckligare liv :)

2009-02-09 @ 16:59:13
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: John Doe

Hej Sara!

Jag går på en kur nu som heter Cambridge, man äter ingenting utan man bara dricker.

På engelska säger dom 'John Doe' och det betyder okänd , så därför signerar jag med det :)



Tack, det hoppas jag oxå!

2009-02-09 @ 21:19:36
URL: http://gastric.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0