Spara

Jag ber om ursäkt över mitt dåliga bloggande, men jag har haft väldigt mycket att göra..
Och jag har fortfarande inte riktigt förstått att jag kommer få operationen beviljad. Vet inte varför :P
Väntar starkt på att jag ska få hem papper från Ersta där det står vilket datum jag kommer opereras , då blir det verkligen sant för mig!
Helt sjuk , jag känner mig så himla lätt. Allting inom operationen har gått min väg. Nu gäller det bara att  Ersta inte ändrar sig. Tror ni att den chansen finns?

Jag har kort hår nu, haft det i flera år. Och det är bara för att när jag har långt hår och mitt runda ansikte så ser det ännu rundare ut.
Men nu har jag bestämt mig, när jag nu har blivit beviljad operationen så ska jag spara ut håret. Ha det långt och lite vågigt! Tror ni det blir fint?
Inte haft långt hår på flera år , men nu känns det som att det är dags. Nu kan jag inte skylla på mitt runda ansikte längre :P

Vill ni att jag ska skriva om något speciellt så hör av er! Jag är öppen för allt :)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Inte kommer de ändra sig ang operationen!

Sa de nåt om ungefärlig väntetid? Min kompis fick höra att det är normalt med väntatid upp till 7 månader, men hon skulle inte bli förvånad om hon fick en tid om 1 månad.

2009-02-17 @ 18:22:36
URL: http://vilseilivet.blogspot.com/
Postat av: Marlene

Jag skulle nog säga att det är tvärtom med hår sådär. Med långt hår ser man slankare/smalare ut och med kort hår blir man mer som en badboll. Men ja tydligen inte för dig. Själv tycker jag att jag ser mycket bättre ut med långt hår än med kort hår, jag blir som en badboll i kort hår...

2009-02-17 @ 22:09:04
URL: http://justmarvelous.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0