Snart så

Jag är hungrig, trött och hängig.
Känner längtan efter att få tugga , men får stå ut några dagar till :)
Nu är det inte lång tid kvar, 1 vecka & 2 dagar, sen är man på Ersta sjukhus och får ett ja eller nej.
Jag hoppas ju verkligen på det förstnämnda!

Jag vill få bort mina olustkänslor som hänger över mig om jag får ett nej av dom.
Vad ska jag göra då?
Jag har ju verkligen försökt allting , detta är min sista utväg.
Det skulle vara så underbart att få leva normalt :)
Och speciellt att få bort alla stora risker med att få diabetes, hjärtattack, hjärt- och kärlsjukdomar.
Som tur är har jag inte fått nått av dom , men astma är nått jag lagt på mig.
Den första läkaren jag träffade sa att han är 98% säker på att den skulle försvinna om jag gjorde operationen. Det kändes jätteskönt att höra.
Vill vara så frisk som möjligt :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0