Förlåt!

Jag ber om ursäkt , igen , för den dåliga uppdateringen.
Men jag vet inte riktigt.
I denna blogg ska jag ju bara skriva om operationen , men nu kommer det ju stå helt still fram tills jag får den. Jag hoppas ni har överseende tills det sker?
Om det är nått ni vill veta , om operationen eller om mig fråga på! (svarar ej på personliga frågor som vem jag är, vart jag kommer ifrån m.m.) Men annat svarar jag på :)

Fick hem ett brev från Ersta igår , blev överlycklig och trodde det var ett datum om när operationen ska ske. Men näe , det var fakturan på läkarbesöket! haha
Men borde inte kallelsen/remissen komma snart? Är ju 1 vecka sen jag var in..
Gosch , ni märker hur otålig jag är va? ^^

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppsan! Jag såg inte din kommentar (http://enochenhalvmeter.blogg.se/2009/february/kladsel-ikvall.html#comment) förrän idag eftersom jag varit i Alperna, Österrike, en vecka. Jag är ledsen att du känner dig hotad av vad jag tycker. Men om jag ska respektera din åsikt får du också respektera min.

2009-02-21 @ 15:55:52
URL: http://enochenhalvmeter.blogg.se/
Postat av: Maja

Snackar jag "skit"? Ursäkta mig, men nu är det ju du som påstår att jag gör något jag inte gör. Jag har till exempel aldrig påstått att jag vet precis allt som hänt i ditt liv.

Det är tydligt att du är arg över att jag inte stödjer ditt beslut, men eftersom jag inte tycker att ditt beslut vore det bästa beslutet för någon medmänniska, så tycker jag inte att jag är annat än vänlig när jag delger min åsikt.

Jag ber än en gång uppriktigt om ursäkt att du känner dig hotad, eller nedvärderad, av att jag inte stöttar, men jag kommer inte att ändra min åsikt bara för att du vädjar till mig att tycka synd om dig och stötta dig att ta ett - enligt vad jag tycker - felaktigt beslut. Först då skulle jag snacka "skit", och det är något jag inte tänker göra.

2009-02-21 @ 22:31:36
URL: http://enochenhalvmeter.blogg.se/
Postat av: Elina

Läs om hälsodrycker på min blogg. Uppdatering varje dag om olika hälsodrycker som kan vara bra för just dig!.

Fråga gärna om du vill ha recept på en dryck som skulle passa just ditt hälsoproblem så skriver jag det snart in på bloggen. :)

2009-02-26 @ 23:04:16
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Maja

"Nå, vad är länken till dom som kommenterat om våran sk. debatt? Still waiting .."

Så jag ska skriva till dig när du bestämmer?

Debatten va offentlig hela tiden i och med att det står på dina och mina "kommentarer". Sen vet jag inget mer, leta själv. Jag har droppat allt och "slutat leka psykolog" som du så vackert uttrycker.

Varför bryr du dig över huvudtaget? Du bryr dig ju uppenbarligen inte om vad andra tycker och tänker.

2009-03-01 @ 22:32:33
URL: http://enochenhalvmeter.blogg.se/
Postat av: Tezz

Hejsan!

Hittade din blogg och kommer följa din viktresa.

Tog och lånade din information,hoppas att det inet gjorde något?

Försökte lägga till dej på att det är en blogg jag följer men det funkar inte (inte just nu iallafall).

Kram

2009-03-04 @ 10:11:39
URL: http://tezzviktresa.blogspot.com/
Postat av: TILL TEZZ FRÅN JANE DOE

Hejsan!

Vad kul att du väljer att följa min blogg :) Självklart är det okej att du tar information från min sida :)

Jag syns jättegärna på din sida, hoppas det funkar snart :D

Jag ser att du har gjort operationen! Hur mår du idag?

2009-04-07 @ 22:08:37
URL: http://gastric.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0