Ersta


Ja, imorse gick man upp vid 6 och så väckte jag min kompis. Gjorde iordning havregrynsgröt där jag bara åt upp halva tallriken. Halvåtta kom vi iväg till Sthlm , och vi var där runt nio , så det tog inte lång tid alls :)
Mötte upp min mor & far vid Ikea sen åkte vi med dom till Ersta sjukhus. Vi gick och fikade men jag fikade inget. Sen gick vi in på lasarettet och satte oss och väntade..
Blev inropad 20minuter tidigare vilket var skönt :) Fick prata med sjuksköterskan Anna-Lena , hur underbar som helst!
Träffade sen doktorn , and guess what!?
Jag fick operationen !!
Om ca. 4 månader kommer den inträffa, om det finns en återbudstid så har dom skrivit upp att jag gärna vill ha den samt att jag kommer ringa in och höra.
Men jag har inte riktigt fattat det ännu. När vi åkte hem så sa jag till min vän: 'Jag känner mig så fridfull' , 'Jag också' sa hon.
Det känns som om en börda har lyfts från min bröst. Men min kamp har inte börjat ännu , men jag är så exalterad!
När jag får hem remissen/kallelsen om ett datum utsatt , först då kommer jag nog förstå att det är verkligt!

Jag kommer givetvis fortsätta skriva , om mina tankar , när det börjar närma sig så kommer jag lägga in en bild om hur jag ser ut innan operationen och sen kommer det komma bilder var & varannan vecka för att ni också ska kunna följa min viktnedgång.
Just nu är jag jättetrött & helt överlycklig. Men jag har fortfarande lång väg att gå , mitt nya liv börjar snart!

Kommentarer
Postat av: Vit Magnolia

Vad kul för dig, grattis!

2009-02-13 @ 21:16:54
URL: http://vitmagnolia.blogspot.com
Postat av: Caroline

Fan va härligt och höra, grattis flickan! =)

2009-02-13 @ 22:59:48
Postat av: Lina

Grattis till OP! Men du borde byta namn till JANE doe, annars tror man at du är en kille, hehe :)



2009-02-14 @ 14:07:35
URL: http://linahartman.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det stämmer när det är en okänd man. Okända kvinnor kallar man JANE doe :P

2009-02-14 @ 17:08:58
URL: http://linahartman.blogg.se/
Postat av: vilse

Stort grattis o lycka till!

Min bästa kompis fick ja i torsdags. :)

Det fick mig att vilja skärpa mig med maten och motion...

Kommer följa din resa!

2009-02-15 @ 23:11:25
URL: http://vilseilivet.blogspot.com/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0