3 dagar kvar!

Dagen idag har varit väldigt jobbig. Har varit konstant hungrig, drömt om mat, drömt att jag får ett nej hos doktorn.
Jag kommer börja äta på torsdag kväll, ska till en kompis och hon ska bjuda på kyckling/skink sallad & på fredag morgon ska jag äta gröt så jag får upp blodsockret.
Har man för lågt blodsocker och/eller blodtryck kan dom också neka en operationen. Jag hoppas bara att allt är som det ska, med proverna och att jag gått ner tillräckligt.
Massa tankar snurrar runt i huvudet på mig. Vet inte vart jag ska ta vägen.
Idag har jag inte varit nervös för jag har slagit bort tanken på att jag ska till Ersta , men jag vet att det kommer vara det sista jag tänker på inatt.
Jag tror inte ni kan förstå hur nervös jag är .. Det är mitt liv det handlar om!
Nu ska jag sova , snart är det fredag ..


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag respekterar ditt beslut, jag förstår det bara inte.

2009-02-10 @ 22:33:00
URL: http://enochenhalvmeter.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0