1 dag kvar!

Ja, om ca. 13 timmar så kommer jag träffa doktorn och han kommer göra en utvärdering och då får jag sen reda på om jag får operationen eller inte.
Tror ni jag är nervös? Att jag är ..
Idag har jag äntligen fått ätit. Kommer sova hos min kompis inatt och vi har gjort kyckling/skinksallad. Jag tycker vanligtvis inte om kyckling, men jag vill verkligen lära mig och äta det. Och det var så himelskt gott att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och min vän blev helt överlycklig :)
Vi var sen ute & tog en kvällspromenad då några killar i ett fönster skrek ''Fetto!'' efter oss , och jag vet att det var menat till mig eftersom min vän inte är stor.. Så nu är jag lite nere.
Men nu ska vi träna lite , måste koppla bort tankarna.
Imorrn sker det verkligen !!
Ni måste hålla tummarna för mig , och sov gärna för mig också , för jag kommer nog inte få en blund inatt.
Nu gäller det verkligen!

Kommentarer
Postat av: Vit Magnolia

Lycka till!

2009-02-13 @ 07:21:33
URL: http://vitmagnolia.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0