090207

Ja, nu har ju magsäcken börjat dragit ihop sig eftersom jag går på min kur, så jag är inte lika hungrig längre. Men huvudvärken är fortfarande kvar, jag dricker alldeles för lite vatten.
Det är nått jag måste jobba på :)
Nu är det bara 6 dagar kvar innan jag ska till Ersta och få ett slutgiltigt svar.. Nerverna börjar komma.

Har jag gått ner tillräckligt mycket?
Vad kommer dom tänka när dom ser mig?
Kommer jag svara 'rätt' på deras frågor?
Kommer jag få ett ja?

Allt detta vandrar runt i mitt huvud och jag blir som galen.. Jag vill inget hellre än att det ska vara över, över så att jag vet att jag kommer kunna leva längre, jag kommer få barn, få se min barn växa upp och finnas när mina barnbarn kommer. Jag kommer få en bättre hälsa, jag kommer må bättre..
Detta borde vara ett alternativ för alla människor. Alla människor ska ha rätten att må bra!
Och jag har tagit saken i egna händer nu , det enda som kan rasera mina förhoppningar är om läkaren säger nej.
Jag hoppas att ni läsare finns vid mig fredag den 13e och tänker på mig och håller tummarna.

Jag vill bara leva..

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej, såg din blogg genom bloggtipsarna. Vill bara skicka en tanke, kämpa på!

2009-02-08 @ 20:57:16
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Linda

kikar in och säger hej. Hittade dig via bloggtippsarna jag med.

Fortsätt kämpa!

Känner flera personen som har gjort magsäcksoperationen och alla är supernöjda.

kram

2009-02-08 @ 23:27:54
URL: http://khevinsmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Lycka till!! =)

2009-02-09 @ 08:08:23
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0