Längtan

Det närmar sig med storsteg , fort!
Jag längtar mer o mer , men börjar samtidigt tänka mer o mer och blir nervös. Men det kanske inte är så konstigt? :)

Jag vill tacka alla för era kommentarer, det värmer om hjärtat och alla tips och idéer ni skriver tar jag åt mig av.
Jag lyssnar, jag provar och jag lär :)

Sen vill jag skriva till en tjej som kommenterade mitt förra inlägg, som skrev att hon var irritrad, inte på mig, utan på våran sjukvård.
Hon menade då att jag fått den så fort medans hon fått lr kommer få vänta i 2år.
Jag förstår dig, absolut! Jag skulle oxå ha fått väntat så länge, men det jag gjorde var att jag tog kontakt med mitt landsting och nyttjade min vårdgaranti. Många vet inte om att den finns.
From. den dagen man fått bestämt att man ska få opereras så får man vård inom ca. 3 månader. För mig gick det från den 13 februari till den 27e maj.
Så det är mitt tips till dig , ring ditt landsting/kommun och nyttja din vårdgaranti :) Därför gick det fortare för mig.
Jag önskar dig all lycka, hör gärna av dig igen om du vill, och gärna på nått sätt som jag kan nå dig på om du vill veta mera :)
Jag önskar dig all lycka!

Jag ska oxå snart gå ut o kolla detta med modifast på nätet , såg man kunde få prova-på paket :) Ska jag testa!
Och den där boken! En kompis har den som jag ska få låna.
Ytterligare igen , tack för alla era tips o idéer , jag är idel öra om ni har fler :)
Det värmer i hjärtat att ni följer min resa och bryr er om mig :)

Kommentarer
Postat av: Tezz

Hallojsan!

Modifast hatade jag så jag hittade Naturdieten som jag gillade.Och eftersom man ska flyta ett tag så är det nog viktigt att du hittar något du verkligen gillar.Så testa du dej fram.

Jodå mått rätt bra efter påsk fast igår var en usel matdag.Inget smakade och jag mådde illa hela dagen.Men jag få sådana dagar ibland,varför vet jag inte.

Hmm...försöker lägg till dej under bloggar jag kikar in på men det verkar inte funka eftersom du inte sen står med på listan.Undra varför?..

Kram

Tezz

2009-04-16 @ 13:22:38
URL: http://tezzviktresa.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Jag hoppas verkligen att boken kommer funka för din del. Jag är sååå nöjd o glad över att jag läste den.

Har varit rökfri sen nyårsdagen utan minsta problem.

Det är sååå skönt. :)



Jag förstår att du är nervös o pirrig.

En av mina bästa vänner står på kö för denna op, ska tipsa henne om detta med vårdgarantin för det har hon nog ingen aning om. Tack. ;)

Kram

2009-04-16 @ 20:24:53
Postat av: Ellie

Grattis till operationen.

Samma sjukhus som mig, med en månad emellan.. jag opas 28 april..:)

Lycka till!

2009-04-21 @ 16:31:00
URL: http://metrobloggen.se/maxi2mini

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0