Drömmar..

Ja gud, nu börjar drömmarna komma inför operationen!
Inatt drömde jag så hemskt. Att operationen blev framflyttad och att ingen av mina nära & kära var där, det blev massa komplikationer, jag gick ner 20kilo per dag och hade massa löshud.. Nej usch! Det var mycket mer ingående i drömmer, vaknade alldeles kallsvettig!
Det var verkligen inge kul. Hoppas jag slipper dom inatt!
Men det kanske är för att jag är lite små orolig men att jag skjuter undan det men mitt undermedvetna känner av det o släpper lös det i drömmarna!?
Aja, man kan spekulera hur mycket som helst :)

Har iaf bokat hotell , var ju ett tag sen :) Sen ska jag kontakta sjukhuset igen och höra ang. min p-stav och lite annat smått o gott.
Det är nu bara 34 dagar kvar tills jag ligger på operationsbordet.

Läste en annan tjejs blogg som ska in nu i April , hon skrev ''Kommer jag känna igen mig själv när jag blivit smal?'' Då blev jag att fundera. Jag har ju alltid varit överviktig jag oxå , men alltifrån lite till grovt. Men jag har aldrig varit smal. Så jag blev och tänka samma sak. Kommer ansiktet ändras radikalt oxå?
Allt visar sig, jag är glad att jag kommer få mitt liv tillbaka bara :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Allting förändras ju och det går enormt fort, men det är en rolig resa att få lära känna sig själv på nytt:) Jag har också varit överviktig hela livet, och trots att det gått 1,5 år sen operationen ser jag mig ibland fortfarande som tjock när jag ser mig i spegeln. Här har du en länk där jag lagt upp en gammal och en ny anisktsbild på mig:

http://rindelov.blogg.se/2009/april/jag-vill-ha-sommar-nu.html#comment

2009-04-24 @ 18:35:14
URL: http://rindelov.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack! Jo, jag har gått ner "färdigt". Träffade min läkare i torsdags för ett försenat ettårs-återbesök. Snart blir det bukplastik!:D Finns inga tider före sommaren, men det gör mig absolut ingenting, bara veta att det enda jag behöver göra nu är att vänta på kallelsen känns så jäkla härligt! Kramis

2009-04-27 @ 12:53:04
URL: http://rindelov.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har stått still på den här vikten i drygt 8 månader, så det tog alltså mindre än ett år. Idag väger jag 68 och innan op vägde jag 109, så allt som allt har jag gått ner 41 kg:D:D

I början efter operationen blev jag full på ett glas vin, idag kan jag dock dricka mer men inte mycket, haha. Cider funkar inte för mig. Jag kan dricka max en, sen blir det för sött och kolsyran gör en ju mätt. Dricker bara vitt vin, men på krogen brukar jag även dricka shotar och drinkar utan problem. Är lättpåverkad, men man får ju se det som det är. Billigt! Dessutom får man ju i sig betydligt mindre kalorier än alla andra, trots att man blir lika full;) Och du får ställa hur mycket frågor du vill, jag svarar med glädje:) Kram!

2009-05-04 @ 00:42:15
URL: http://rindelov.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0