Äntligen ett datum!

Hej kära läsare!

Nu kan jag äntligen börja uppdatera min blogg lite mer ordentligt! Jag har äntligen gått ett datum!
Den 27e maj 07.15 ligger jag inne på operationsbordet :) can't wait
Var förbi apoteket för några dagar sen och tittade vad Modifast kostade , det är ju vad jag kommer äta 2 veckor innan operationen.
139kronor för 2 dagar
Dyrt , men helt klart värt det :)

Jag försöker redan nu att förbereda mig. Jag är cola beroende och försöker trappa ner till att lägga av helt inom några dagar. Men gud vad svårt det är när man är sockerberoende!
Har någon något tips till hur jag kan gå tillväga?
Och sen var det ju detta med rökningen .. Det är nog den enda saken som jag tror att jag kommer kugga på.
6 veckor innan operationen ska jag sluta röka , jag försöker trappa ner .. Men näe , det bara går inte :(
Usch , karaktär! Vart är du?

Nej, nu ska jag göra lite nytta!
Jag lovar nu att jag kommer bli bättre , snart får vi alla se resultat :D

Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis till ditt datum, det måste vara skönt. :)



Jag har ett kanontips ang rökningen. Har själv varit rökare och försökt det mesta. Slutat från o till osv.



Fick tips fr en vän att läsa "Äntligen icke-rökare!" av Allen Carr.

Läste den och sen dess har jag inte tagit ett bloss, det finns inte ett sug. Det är underbart!

Har varit rökfri sen nyårsdagen.



Ge boken en chans. Jag hittade den på cdon.

Lycka till!

2009-04-09 @ 23:07:01
Postat av: Marie (Fattymary)

Tjo!

Modifast kan köpas mycket billigare genom nätet på deras hemsida, www.modifast.se 99kr per paket tror jag det är . Bättre än att gå genom apoteket och sedan kan du också beställa provpaket med smaker så du vet vad du gillar! Fortsatt lycka till på resan! Mvh Marie

2009-04-13 @ 08:57:36
URL: http://www.metrobloggen.se/fattymary
Postat av: Tezz

Kul att du äntligen fått ett datum för operationen.

Ett litet tips,testa gärna Modifast innan du bestämmer dej för att göra stora inköp.Jag köpte Modifast för det ahde jag hört folk säga vara så gott och betalade nästan 500kr för detta och sen när jag skulle dricka det så höll jag på att kräkas av den smaken.Så det gick inte alls att köra flyt på Modifast för mej.

Kram

Teresa

2009-04-13 @ 13:53:14
URL: http://tezzviktresa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hejhej... Trillade in här av en händelsen, och blir lite irriterad, inte på dig med på våran sjukvård, såg här att du snart ska bli opererad...=) Medans jag själv får vänta i två år, fast att jag har en sjuktdom som gör att jag inte kan få barn om jag inte får hjälp att gå ner i vikt..=(

Ett stort grattis till dig i alla fall, är inte sur på dig, bara dagens sjukvård...!!!=/

2009-04-13 @ 23:03:34
Postat av: JR

Grattis Grattis, nu börjar ditt nya liv.. YahoOO!

Önskar dig all lycka och välmående. KramKram från en 19-årig tjej med mage ;)

2009-04-14 @ 11:25:52
Postat av: Johanna

Härligt med ett datum! Själv opererades jag för 1,5 år sedan, har gått ner från 107 till 68 och mår bättre än jag någonsin gjort tidigare:) Var på mitt försenade ettårs-återbesök igår och fick veta att jag kommer få bukplastiken till hösten:D Jag åt nutrilett 3 veckor före op, tror det kostar 200 kr för fem dagar, eller något liknande:) Kan hända att det var 300 men ändå betydligt billigare än modifast. Kram på dig!

2009-04-24 @ 10:56:22
URL: http://rindelov.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Återkommande besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0